Thursday, June 23, 2011

Lukisan Kucing Menggunakan Pensel!

Wow! Itu perkataan pertama yang aku TERsebut time tengok lukisan-lukisan haiwan kesukaanku ni.. memang superb! Lagi superb kagum sebab aku memang adore giler la sape yang terer melukis ni sebab aku ni memang tangan bangku arr.. (perlibahasa) Orang suh lukis lain, jadik lain. So, aku memang amazed sangat-sangat ngan insan-insan berdaya seni cenggini...

Untuk membuktikan aku ni tak kagum sorang-sorang, ce korang tengok gambar-gambar kat bawah ni. And, jangan lak ngengada nak kata ni gambar foto. Absolutely, pencil drawing otey?! Hahaha... superb, memang superb! Karya Paul Lung...

Xiānshēng, nǐ néng jiào wǒ rúhé huà? (Boleh ajar saya melukis tak?)


















Camne?? Hebat kan? Cayalah!


sumber : smashinghub

No comments: